Tuesday 15 November 2011

hari anugerah


























kat sekolah tadi ade hari anugerah.
aku dapat hadiah. hadiah nilam ada dua.
hadia aku dapat nombar dua satu.
so, jadilah tige. hadiah nilam aku dapat
buku penjodoh bilagan dan kamus.
hadiah nombor dua pulak dapat
buku tuls 3, pensil tktk angry bird 1,
madam 1, pembaris 1 and file.
tapi aku jelesla dengan izzuna
sebab dia dapat hadiah no1,
matapelajaran terbaik 4 and
hadiah akademik terbaik. mesti
mak ngan ayah die bangge ngan die kan?
itu pon salah aku jugak sebab tak
belajar bersungguh2. tapi takpe
sekurang kurangnye aku dapat hadiah kan?
so, bersyukur jela kan?k lah bye.

2 comments:

  1. tahniah dpt hadiah! banyak dpt! :)

    selamat berkenalan.. :)

    ReplyDelete
  2. thanks... selamat berkenalan.
    name saye nur syafiqah aisyah
    just call me syika

    ReplyDelete